רגעים של התעלות ואושר: דניאל מזרחי מבקר בניו יורק

בגיל 25 הוא לומד תורה, כותב שירים שאף הוציא שני אלבומים ומרצה מבוקש ברחבי ישראל. ההספק של דניאל מזרחי היה מרשים כל אדם גם בלי שהיינו מוסיפים את המידע הבא: דניאל נולד כשהוא סובל משיתוק מוחין שהלך והחריף עם השנים. על אף הכל ובניגוד לציפיות הרופאים, דניאל לימד את עצמו לדבר ולקרוא ומתוך כסא הגלגלים אליו הוא מרותק הוא מנהל אורח חיים עסוק ופורה.

על דבר אחד חלם דניאל מזה זמן רב. כחסיד חב”ד הוא ביקש לבקר ב-770 ובקברו של הרבי, אך הלוגיסטיקה המסובכת והעלות הגבוהה הכרוכה בטיסתו מנעו זאת ממנו עד שלפני שבועיים זה קרה. בסיוע של חברת התעופה אל על שתרמה את כרטיסי הטיסה לדניאל ומלוויו, ובליווי צמוד ואירוח מלא של ארגון אהבת חסד – דניאל נחת בניו יורק למה שהיוו מהימים המאושרים בחייו.

1

דניאל מזרחי ורביו בנימין מגיעים ומתקבלים ע”י הרב אברהם לידר, יו”ר ארגון אהבת חסד

כבר בשדה התעופה חיכה לו יו”ר אהבת חסד, הרב אברהם לידר, שהסיע אותו למגורים המותאמים ששכר הארגון עבור דניאל ומלוויו. “עבורנו היה חשוב שביקורו המרגש של דניאל יתנהל בצורה הקלה ביותר ובנוחות המירבית עבורו” אומר הרב לידר ואכן, במהלך כל רגע מימי הביקור הבאים, דאג ארגון אהבת חסד לכל צרכיו ומתנדבי הארגון גוייסו לעמוד לרשותו. לדניאל ומלוויו ניתנו קופונים לארוחות חמות ולוי הלל ממשרדי אהבת חסד הופקד על הסעתם לכל מקום אליו ביקשו להגיע, באמצעות וואן מצוייד בציוד אלקטרוני מיוחד להסעת חולים, השייך לארגון.

2

דניאל ואביו במרכז אגודת חסידי חב”ד – 770

במרכז חב”ד 770, בבית העלמין מונטיפיורי לצד קברם של הרבי מליובאוויטש והרבי הקודם, ליד קברה של כב’ הרבנית חיה מושקא, ברחובות שכונת קראון הייטס ובכל מקום אליו הגיעו, התקבל דניאל באהבה רבה. חכמת החיים שלו, האומץ, טוב הלב ומאור הפנים הקרינו על כל מי שנתקלו בו ולא יכלו אלא להתפלא ולקבל השראה מאישיותו.

3

על קברם של הרבי מליובאוויטש, חמיו – הרבי הקודם לשושלת חב”ד והרבנית חיה מושקא זצ”ל

רבים וטובים שמחו לפוגשו ובמהלך הימים הספורים בהם שהה דניאל בקראון הייטס הוא פגש בכל גדולי הזמר החסידי ובהם מרדכי בן דוד ובנו יידל, אברהם פריד, יוסי גרין, ליפא שמעלצר ורבים נוספים. כולם ביקשו ממנו להציג בפניהם את השירים שכתב וקיבלו את רשותו להלחין אותם.

4

נפגש עם צמרת המוזיקה החסידית. משמאל למעלה – בכיוון השעון: עובד בסטודיו עם מרדכי בן דוד, עם אברהם פריד, ליפא שמעלצר ויוסי גרין

הרב אברהם לידר: “זכות גדולה נפלה בידי אהבת חסד לסייע בידי בחור צעיר מופלא כל כך. אנו מלאי רגשי תודה לדניאל על ההזדמנות ומקווים שביקורו בחצר הרבי העניק לו את הכוחות להמשיך הלאה. משימות סיוע שכאלה הן חלק חשוב מעבודת ארגון אהבת חסד. לצד הסיוע הרפואי הישיר באמצעות הפניות למומחים, השאלת ציוד חיוני, ארגון התרמות דם ומימון הליכים רפואיים דחופים, לקחנו על עצמנו לעמוד לרשות אלו מבינינו שזקוקים לכך ולסייע להם ולמשפחתם בכל צרכיהם”.

ודניאל עצמו? רגע לפני שהמריא בחזרה לישראל להמשך חיי עבודת הקודש שלו, סיכם את ביקורו בשיחה עם אחד מאתרי החדשות החב”דיים: אני מאושר שזכיתי להגיע הנה. החלום שלי התגשם להגיע אל הרבי. אין ספק שהביקור ב-770 ובקראון הייטס חיזקו אותי ונתנו לי נופך נוסף לחיי. אני רוצה לציין ולומר המון תודה לארגון ‘אהבת חסד’ שסייעו לי בכל המסע שלי אל הרבי“.

truma

Comments are closed.